8. maj 2008

Nov začetek

No, in gremo ponovno, po nekaj poskusih pisanja bloga sem se zopet spravil za tipkovnico v ta namen. In zakaj? Najprej zato, da bo iz mojega bluzenja za računalnikom mogoče ratalo tudi kaj koristnega. Drugič, zaot, ker vem, da vas moje jamranje zelo zanima in ga bom z veseljem delil z vami. In tretje zato, ker se zaradi obilice obveznosti težko srečam z vsemi, s katerimi rad delim trenutke svojega srečnega življenja v Kamniku.
Torej, začnimo ponovno.....

4 pripomb:

Pegaz

Miha, ravno sem našel tvoj blog. Super, manjkale so nam novice izpod kamniških planin! :)
In ker moški nismo preveč naklonjeni sentimentalnim in bombastičnim izjavam, ti bom rekel samo "Dober muv, stari. Kip it ril." :)

Miha

Seb om potrudil: ) Pišemsi cerb oljaa li manjka mpanjsko :)

Miha

Očitno mi tudi presledki delajo malo težav :)

:-)

Ja, men je prav fino, da vidim "kwa dugaja?!" :-)