25. maj 2008

Velika planina postala "mala" planina

Seveda, moj "ambiciozni" načrt (kot ga je poimenovala Nataša) ni uspel. Iz Godiča čez Sv. Primoža sem se spravil celo do Pasjih pečin in nazaj do doma. Vse skupaj je zneso lepih 17 km teka, 2:13 po času in skoraj 1 višinskih km. Sem kar pokopal svoj obisk na tekmi Tek na Grintovec in odšel raje na pivo. Jebiga. Takle mamo. Glede na to ta imam najlepšega, najbolj pridnega in najpametnejšega otroka in idealno bodočo ženo, mi drugega kot to niti ne preostane :)

6 pripomb:

Anonimni

Hm, ne vem kam je moj prejšni komentar pobegnil... Zato še enkrat:

Kakšen čas si pričakoval? Da vidim za koliko si zgrešil finale na Grintavec... ;-)

Miha

Nič nisem pričakoval :) Glede na to, da danes komaj hodim, je odločitev jasna :) zgrešil sem pa kar za konkretno :)

Anonimni

No potem imava pa obadva še eno leto časa, da natrenirava za Grintovec. Mene tudi vleče... Samo časovni limit me skrbi. Že letos...

Anonimni

Tu se jaz ne bi ravno strinjal. Vsak gorski tek se mi zdi zgodba zase. Iz lastnih izkušenj lahko rečem, da je veliko odvisno od dnevne forme. Kot verjetno veš smo čez zimo tekmovali na pohorski ligi stalno po isti progi pa so bili časi zelo različni. Od 38 pa do 46 minut.
Na Grintavec sem tekel samo enkrat, takrat sem mi je zdelo da sem super pripravljen, sem pa imel slab dan in prišel gor komaj v limitu.
Je pa do Grintavca še veliko časa do takrat lahko dvigneš formo za 100%. Staviva?:))

nta

Grintovec, otroc, GrintOvec!!!

Anonimni

Miha mislim, da boš šel na GRINTAVEC:))
Če ne bom v službi tekrat... gremo ne?
Si ded al nisi jebemti?:))