17. maj 2008

Adrenalin in pustolovski vikend

Po udeležbi na Ljubljanski mestni avanturi, sem poln zanosa po preizkušanju raznoraznih kajakov, kanujev, raftingov, kanjoningov in hidrospeedov ter podobnih vragolij (adrenalisnki park, itd.)
V službi se mi obeta sredi junija obisk adrenalinskega parka, upam pa, da se mi tudi julija, po dobljeni stavi, obeta tale adrenalinski vikend v Trenti.
Sicer finančno še ni potrjen (moje finance so kritične), ampak vseeno, tole je vključeno:
  • 2 x polpenzion
  • Rafting
  • Canyoning
  • Plezanje
  • Kajak
  • Kolesarjenje
  • Prosto potapljanje
Prosto potaplanje z veseljem zamenjam s kakšnim dodatnim Hidrospeedom ali kaj podobnega :)


2 pripomb:

Staša

ful dobr program, ampak ker si domačin, bi jest rekla, da daš tole v več časa. vsakič, ko prideš, eno stvar. mogoče lohk isto zakupiš, sam da ne porabiš vsega isti vikend. to je bl za japončke.

nta

fora je v tem, da si tisti, ki dobi stavo, lahko privošči cel vikend čisto zase. Jaz bi šla nekam brat knjige, Miha pa na tole. Čeprav ma res mal postran oči...:-))