17. maj 2008

Višina

Tako je, sem eden od tistih, ki se boji višine. Pa ne kar tako, vsake višine. Načeloma brez problema letim z letalom, pridem na kakšen hrib oziroma goro. Problem imam predvsem takrat, ko je "ravnine" okoli mene in med praznino navzdol bolj malo. In prav zaradi tega bo očitno zadnje darilo moje mame, očeta in sestre, polet z jadralnim padalom v tandemu, ostalo neizkoriščeno oziroma se bo po zraku vozila Nataša.

Za pokušino pa video iz Kraljevske poti (El Caminito del Rey) v Španiji, po kateri so nekoč tovorili gradbeni material. Danes je uradno zaprta, a oblegana z avanturisti.
Predvsem je zanimivo tam od 1:20 do 1:26 :)

7 pripomb:

bobr

Če se res bojiš višine potem raje ne it s padalom. Sem že 2x letel z jadralnim v tandemu + 1x z padalom iz aviona z višine 3000m in to res ni za vsakogar.

Miha

Mnja, no, evo, pa mam :) se bom raje po kanjonih dričal torej :)

:-)

Hmmm, a pristaneš, da te spustim na kak abzajl? Diretissimo? Prečke znajo bit res j*** in brez popka?!...sem že jokala... ;-)

Miha

Jah, abzajlanje moram kmalu osvojit, glede na moje želje po AR :)
Tako da zmenjeno :)

Staša

kaj te je pa privedlo do teh želja??? :))))
jest sem bila prej ful pogumna, zdej sem pa cvika. upam, da zarad materinstva, pa to, ne zarad starosti. se mi je pa mal zvrtel že, ko sem gledala.

PS: jutr me čaka rafting v soči in tut mal cvikam, ker je voda visoka, čeprav gremo organizirano.

Miha

Če je visoka voda pol se vsaj ni treba abt, da se ob prevračanju treščiš ob dno reke :)

Staša

evo, zdaj sem strokovno poučena, v čem je problem madžarov: glih ko je visoka voda, oni radi nasedejo na skalo, pod katero je vrtinec, ki jih požre, in ker je taisti vrtinec prej požrl že vse veje in ostalo nesnago, se zapletejo not in ne morejo več ven.

je bilo pa super. smo se razdelili v dve ekipi, mi smo bili spretnejši in živahnejši in smo se poimenovali bugi bugi ekipa, une loleke iz drugega čolna (moji sicer ljubi sodelavci) pa smo poimenovali madžari. :-)